Pomoc

FAQ - często zadawane pytania.
 
 

Korzystanie ze sklepu HappyDental.pl
 
 
 
 
 
FAQ - często zadawane pytania.
 
1. Jakie formy płatności mam do wyboru?
 
Klient naszego sklepu może wybrać następujące formy płatności:
a) 
płatność przy odbiorze (gotówka) - odbiór osobisty,
b) 
przedpłata przelewem na nasz rachunek bankowy (przelew),
c) 
płatność system PayU, P.PL (karta, szybki przelew).
d) 
płatność przy odbiorze (za pobraniem) - należność pobiera kurier.
Należność w formie przedpłaty należy uregulować przelewem na nasz rachunek bankowy:
 
HAPPYDENTAL Rafał Rogula
 
ul. Bajana 39b/1a
 
54-129 Wrocław
 
ING Bank śląski o/Wrocław
 
21 1050 1575 1000 0023 2658 9278
 
2. Jakie rodzaje transportu mam do wyboru?
 
Klient naszego sklepu ma do wyboru następujące rodzaje transportu:
a) 
odbiór osobisty (po ustaleniu odbioru z naszym zespołem),
b) 
Poczta Polska ekonomiczna (przesyłka ekonomiczna),
c) 
Poczta Polska priorytet (przesyłka priorytetowa).
d) 
Kurier DPD. (do góry)
 
3. Jaki jest koszt dostawy?
 
Koszt dostawy w zależności od rodzaju transportu i płatności wynosi:
a)
odbiór osobisty - gotówka - koszt odbioru jest bezpłatny,
b)
Poczta Polska ekonom. - przelew - koszt dostawy od 9,00 zł,
c)
Poczta Polska priorytet - przelew - koszt dostawy od 11,00 zł,
d)
Poczta Polska ekonom. - PayU, P.PL - koszt dost. od 12,00 zł,
e)
Poczta Polska priorytet - PayU, P.PL - koszt dost. od 14,00 zł.
f)
Poczta Polska ekonom. - za pobraniem - koszt dost. od 17,00 zł,
g)
Poczta Polska priorytet - za pobraniem - koszt dost. od 21,00 zł.
h)
Kurier DPD - przelew - koszt dostawy 16,00 zł.
i)
Kurier DPD - PayU, P.PL - koszt dostawy 19,00 zł.
j)
Kurier DPD - za pobraniem - koszt dostawy 19,00 zł.
Koszt dostawy za pośrednictwem kuriera DPD jest stały. Koszt dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej przeliczany jest automatycznie przez oprogramowanie sklepu w zależności od zawartości koszyka (wagi zamówienia). Poniżej zamieszczony jest szczegółowy cennik dostawy.
 
Tab. 1 Szczegółowy cennik dostawy w sklepie HappyDental.pl
Dostawa Waga
Waga A
do 0.5 kg
Waga B
0.5-1 kg
Waga C
1-2 kg
Waga D
ponad 2 kg
Odbiór os. gotówka 0,00 zł
Odbiór os. przelew 0,00 zł
Odbiór os. PayU, P.PL 0,00 zł
PP przelew ekonom. 9,00 zł 11,00 zł 15,00 zł 19,00 zł
PP przelew priorytet 11,00 zł 13,00 zł 17,00 zł 21,00 zł
PP PayU, P.PL ekonom. 12,00 zł 14,00 zł 18,00 zł 22,00 zł
PP PayU, P.PL priorytet 14,00 zł 16,00 zł 20,00 zł 24,00 zł
PP pobranie ekonom. 17,00 zł 19,00 zł 21,00 zł 23,00 zł
PP pobranie priorytet 21,00 zł 23,00 zł 25,00 zł 27,00 zł
Kurier DPD przelew 16,00 zł
Kurier DPD PayU, P.PL 19,00 zł
Kurier DPD pobranie 19,00 zł
 
Wszystkie koszty dostawy są wartościami brutto wyrażonymi w polskich złotych i zawierają podatek VAT. (do góry)
 
4. Jaki jest termin dostarczenia przesyłki?
 
Termin dostawy w zależności od rodzaju transportu wynosi:
a) 
odbiór osobisty - termin odbioru jest ustalany indywidualnie,
b) 
Poczta Polska ekonomiczna i priorytet - przesyłka powinna być wysłana w ciągu 48 godzin od daty zamówienia (w ciągu 2 dni roboczych) i powinna być doręczona w ciągu 3 dni roboczych od momentu wysyłki (Poczta Polska zastrzega sobie jednak prawo do doręczenia przesyłki maksymalnie w ciągu 4-5 dni roboczych od momentu wysyłki),
c) 
Kurier DPD - przesyłka powinna być wysłana w ciągu 48 godzin od daty zamówienia (w ciągu 2 dni roboczych) i powinna być doręczona w ciągu 1 dnia roboczego od momentu wysyłki (w ciągu 24 godzin). (do góry)
 
5. Czy rejestracja w sklepie jest konieczna aby dokonać zakupu?
 
Nie, aby dokonywać zakupów w naszym sklepie nie muszą się Państwo rejestrować, jednakże podczas kolejnych zakupów za każdym razem będą musieli Państwo wypełniać formularz zamówienia. Rejestracja umożliwi skrócenie procedury zakupu do podania swojego loginu i hasła, a system podczas składania zamówienia wypełni formularz automatycznie. (do góry)
 
6. Czy mogę dokonywać zmian lub wycofać zamówienie?
 
Tak, Klient naszego sklepu może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać zamówienie do momentu wystawienia przez nas paragonu fiskalnego lub faktury VAT. Dokonanie zmian jest możliwe po uzgodnieniu z nami. (do góry)
 
7. Czy mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?
 
Tak, w okresie 10 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru, mają Państwo prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, odsyłając do nas towar na własny koszt wraz z dowodem zakupu, kserokopią dowodu zapłaty oraz pismem informującym o odstąpieniu od umowy zakupu z podanym numerem konta bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam towar oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły śladów używania. W przypadku uznania zwrotu pieniądze zostaną zwrócone Państwu w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. (do góry)
 
 
 
Korzystanie ze sklepu HappyDental.pl
 
1. Jak poruszać się w sklepie?
 
Po wejściu do sklepu HappyDental.pl znajdują się Państwo na stronie głównej. Towary zostały pogrupowane w kategorie oraz podkategorie, które znajdują się po lewej stronie. Nad kategoriami znajdą Państwo linki do rejestracji oraz logowania się w naszym sklepie. W menu, znajdują się linki do stron informacyjnych takich jak O firmie, Regulamin, Pomoc oraz Kontakt. Dodatkowo znajdą tam Państwo linki do stron zawierających nowości, towary objęte promocją oraz towary cieszące się bardzo dużą popularnością wśród Klientów, tzw. bestseller. W prawej części ekranu znajduje się wyszukiwarka towarów, a tuż pod nią znajduje się odnośnik do Państwa koszyka oraz przechowalni.
W razie jakichkolwiek problemów przy korzystaniu z naszego sklepu prosimy o kontakt z zespołem HappyDental.pl. (do góry)
 
2. Wyszukiwanie towarów w sklepie.
 
Wyszukanie towarów w sklepie mogą Państwo zrealizować na dwa sposoby:
a) 
poprzez przeglądanie kategorii oraz podkategorii - wybór danej kategorii dokonujemy poprzez kliknięcie jej na liście. Wyświetlona zostanie pod nią lista podkategorii, która zawęża zakres wyszukiwania. Przykładowo, jeżeli interesuje Państwa szczoteczka elektryczna, muszą Państwo wybrać kategorię Szczoteczki do zębów, a następnie z wyświetlonej listy podkategorii wybrać Elektryczne. Wyświetli się wówczas lista wszystkich szczoteczek elektrycznych dostępnych w naszym sklepie.
b) 
za pomocą wyszukiwarki - wystarczy wpisać nazwę szukanego towaru i kliknąć na lupę. Dostępna jest również wyszukiwarka zaawansowana, w której mogą Państwo zawęzić zakres wyszukiwania według zakresu cenowego oraz wyboru producenta. (do góry)
 
3. Rejestracja Klienta.
 
Aby dokonywać zakupów w naszym sklepie nie muszą się Państwo rejestrować, jednakże podczas kolejnych zakupów za każdym razem będą musieli Państwo wypełniać formularz zamówienia od nowa. Rejestracja umożliwi skrócenie procedury zakupu do podania swojego loginu i hasła, a system podczas składania zamówienia wypełni formularz automatycznie. Aby się zarejestrować należy kliknąć link Zarejestruj się w lewej górnej części sklepu. Następnie należy wpisać login, hasło, powtórzyć hasło i na kliknąć przycisk Dalej. Końcowym etapem rejestracji będzie podanie Państwa danych osobowych (imię i nazwisko), adresu dostawy (ulica, numer domu i mieszkania, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych (telefon i adres e-mail). Informujemy, iż dane te będą przez nas wykorzystane wyłącznie w celu realizacji zamówienia, nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. (do góry)
 
4. Twoje konto, edycja danych i odzyskiwanie hasła.
 
Przy pierwszej rejestracji otrzymują Państwo własny koszyk i osobiste konto, na którym będą przechowywane Państwa dane, informacje o Państwa zakupach oraz statusach realizowanych zamówień. W każdym momencie mogą Państwo edytować wprowadzone dane oraz na Państwa życzenie zespół HappyDental.pl może usunąć Państwa konto.
Jeżeli zapomną Państwo hasła dostępu do konta należy kliknąć na link Moje konto w lewej górnej części sklepu i kliknąć na link Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj. Następnie należy wpisać swój adres e-mail oraz kliknąć przycisk Prześlij nowe hasło. System nada Państwu nowe hasło, które zostanie przesłane na podany przez Państwa adres e-mail. Niestety nie możemy odtworzyć Państwa starego hasła, gdyż dla podwyższenia bezpieczeństwa, nie przechowujemy niezaszyfrowanych haseł na serwerze. Mogą jednak Państwo w prosty sposób zmienić przydzielone przez system hasło poprzez edytowanie parametrów Państwa konta. (do góry)
 
5. Jak kupować?
 
Jeżeli znajdą Państwo towar, który Państwa interesuje, mogą się Państwo zapoznać z jego szczegółowym opisem klikając . Jeżeli wybrany towar spełnia Państwa wymagania i chcieliby Państwo dokonać jego zakupu należy umieścić wybrany towar w swoim koszyku klikając . Na tym etapie mogą Państwo przystąpić do realizacji zamówienia oraz mogą Państwo kontynuować zakupy dowolnie zmieniając zawartość koszyka. (do góry)
 
6. Korzystanie z koszyka oraz przechowalni.
 
Zawartość koszyka pokaże się za każdym razem, gdy umieszczą w nim Państwo towar, za każdym razem gdy klikną Państwo na link Twój koszyk w menu sklepu oraz za każdym razem gdy klikną Państwo na link Twój koszyk lub znajdujący się w prawej części ekranu. Koszyk udostępnia opcję zmiany ilości zamawianego towaru, przeniesienia towaru do przechowalni lub jego usunięcia (każdą zmianę należy zaakceptować klikając przycisk Akceptuj zmiany). Przechowalnia służy do przechowywania wybranych przez Państwa towarów pomiędzy wizytami w naszym sklepie. (do góry)
 
7. Złożenie zamówienia.
 
Aby zrealizować zamówienie po dokonaniu wyboru interesującego towaru muszą Państwo przejść do swojego koszyka, określić odpowiadający sposób dostawy oraz formę płatności dostawy, a następnie kliknąć na przycisk Realizuj zamówienie. Następnie należy wypełnić formularz zamówienia. Jeżeli posiadają Państwo konto w naszym sklepie mogą się Państwo zalogować, następnie kliknąć ponownie link Realizuj zamówienie i system wypełni formularz zamówienia automatycznie. Następnie należy udzielić odpowiedź na trzy pytania: czy chcą Państwo otrzymać fakturę VAT, czy chcą Państwo otrzymywać najnowsze informacje ze sklepu za pomocą newsletter oraz czy podany adres jest adresem wysyłkowym. Po zaznaczeniu odpowiedzi należy kliknąć na przycisk Dalej. Jeżeli podany wcześniej adres nie jest adresem wysyłkowym, system poprosi jeszcze o podanie adresu wysyłkowego. W kolejnym etapie realizacji zamówienia należy sprawdzić wprowadzone dane, a następnie kliknąć przycisk Dalej. W krótkim czasie od złożenia zamówienia otrzymają Państwo wiadomość ze szczegółami zlecenia na podany przez Państwa adres e-mail. (do góry)
 
8. Potwierdzenie zamówienia i rozpoczęcie jego realizacji.
 
Po złożeniu zamówienia prosimy uprzejmie o jego potwierdzanie. W tym celu należy kliknąć na odpowiedni link w wiadomości wysłanej na podany przez Państwa adres e-mail lub potwierdzić zamówienie telefonicznie.
W przypadku, gdy wybrana przez Państwa forma płatności to przelew zamówienie zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po odnotowaniu wpłaty na nasz rachunek bankowy.
W przypadku, gdy wybrana przez Państwa forma płatności to za pobraniem lub gotówka zamówienie zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po potwierdzeniu zamówienia.
Przyjęcie zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę zostanie potwierdzone przez niego drogą mailową (w wyjątkowych przypadkach drogą telefoniczną). (do góry)
 
9. Sprawdzenie statusu zamówienia.
 
Informacje o statusie zamówienia mogą Państwo sprawdzić klikając na link podany w pierwszej wiadomości wysłanej na podany przez Państwa adres e-mail. Jeżeli posiadają Państwo konto w naszym sklepie informacje o statusie można również sprawdzić w zakładce Transakcje w panelu konta, po ówczesnym zalogowaniu się w sklepie.
O każdej zmianie statusu zamówienia będą Państwo również informowani wiadomością wysłaną na podany przez Państwa adres e-mail. (do góry)
 
10. Oczekiwanie na dostarczenie przesyłki.
 
Przesyłka z reguły jest dostarczana do Państwa:
a) 
w przypadku odbioru osobistego termin odbioru ustalany jest indywidualnie z Klientem,
b) 
w przypadku dostawy realizowanej przez Pocztę Polską przesyłka jest z reguły wysyłana w ciągu 48 godzin od daty zamówienia i powinna być doręczona w ciągu 3 dni roboczych od momentu wysyłki (Poczta Polska zastrzega sobie jednak prawo do doręczenia przesyłki maksymalnie w ciągu 4-5 dni roboczych od momentu wysyłki).
O fakcie wysłania przesyłki zostaną Państwo poinformowani wiadomością wysłaną na podany przez Państwa adres e-mail. Uprzejmie prosimy o potwierdzenie odbioru przesyłki drogą telefoniczną lub poprzez pocztę e-mail.
Będziemy jednocześnie zobowiązani, jeżeli podzielą się Państwo z nami swoją opinią dotyczącą zakupionych artykułów dodając ich recenzję w sklepie HappyDental.pl. Wierzymy, że Państwa spostrzeżenia i rady sprawią, że kolejne osoby zainteresowane zakupem będą miały możliwość dokonania najlepszego wyboru. W ich imieniu dziękujemy za pomoc.
Wszelkie sugestie dotyczące naszego sklepu prosimy kierować na adres opinie@happydental.pl. (do góry)